Fa En جمعه 27 مهر 1403 ساعت 22 و 57 دقیقه

استقبال بیابانکی‌ها از احداث مراکز بومگردی +تصاویر

استقبال بیابانکی‌ها از احداث مراکز بومگردی +تصاویر

فرماندار شهرستان سرخه از بیابانک به عنوان یکی روستاهای هدف گردشگری استان نام برد و گفت: اقامتگاه‌های بومگردی در این روستا به پنج اقامتگاه افزایش می‌یابند.

دوشنبه 2 دی 1398 ساعت 8:0

علی‌محمد مویدی زاده عسگری در جلسه بررسی ظرفیت های گردشگری و هماهنگی جهت تشکیل کمیته راهبردی روستای بیابانک اظهار کرد: مردم این روستای تاریخی استقبال خوبی از احداث مراکز بومگردی در این روستا داشتند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو واحد اقامتگاه بومگردی در روستای بیابانک به ارائه خدمات می‌پردازند ادامه داد: سه واحد بومگردی جدید نیز تا دهه فجر امسال جاری در این روستا به بهره‌برداری می رسد.

فرماندار شهرستان سرخه با اشاره به اقبال مردم روستا به احیای بافت فرسوده بیابانک افزود: خوشبختانه استفبال خوبی از سوی مردم در خصوص بازسازی بافت قدیمی و منازل فرسوده و راه اندازی اقامتگاه های بومگردی وجود دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد برکت در این روستای تاریخی خواستار استفاده بیشتری از ظرفیت بنیاد برکت و تقویت فعالیت‌های این بنیاد در روستای بیابانک شد.

مویدی‌زاده با اشاره به ظرفیت بالای این روستا گفت: ارائه مشوق های مطلوب و موثر برای توسعه روستا امری ضروری است.

وی با بیان اینکه تاکنون سه جلسه شهرستانی در خصوص بیابانک و مباحث پیرامون این روستا تشکیل شده اضافه کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون در زمینه توسعه گردشگری در این روستا هزینه شده است.

وی بر لزوم استفاده از بخش خصوصی در این روستا تاکید و با بیان اینکه بستر فرهنگی لازم برای توسعه گردشگری روستا باید آماده و فرآهم شود خاطرنشان کرد: از ظرفیت بخش خصوصی می توان برای توسعه گردشگری در این روستا و شهرستان استفاده کرد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 230

ثبت نظر

ارسال