Fa En پنجشنبه 29 شهریور 1403 ساعت 20 و 20 دقیقه

پیام تسلیت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس/ «أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ؟»

پیام تسلیت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس/ «أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ؟»

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی پیامی را صادر کرد.

جمعه 13 دی 1398 ساعت 14:18

به نقل از روابط عمومی انجمن، در این پیام آمده است: 

«بسم رب الشهداو الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿۲۳﴾

از میان مؤمنان مردانی‏‌اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (۲۳)

شهادت سردار رشید و پرافتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی آرزوی چندین و چند ساله وی را محقق کرد  و سرانجام وی را به جمع یاران سفر کرده و همرزمان شهیدش رساند.
بی شک حیات طیبه این شهید والامقام که سراسر مجاهدت و رشادت در سخت‌ترین صحنه‌های نبرد و رویارویی با دشمنان انسانیت و بشریت بود می‌بایست با پایانی خونین به پایان می رسید و جامه‌ای جز لباس سرخ‌گون شهادت زیبنده قامتش نبود.

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به نمایندگی جمعی از هنرمندان و فعالان تئاتر مقاومت کشور ضمن محکومیت شدید این حرکت تروریستی آمریکای جنایتکار، شهادت فرمانده مقتدر و محبوب سپاه اسلام  شهید حاج قاسم سلیمانی  را محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(حفظه الله) خانواده و بیت شریف و نستوه ایشان و ملت مقاوم ایران اسلامی و جمیع دوستداران و ارادتمندان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرده و بر ادامه راه ایشان در عرصه‌های گوناگون خصوصا جبهه فرهنگ و هنر متعهد و ارزشی تاکید می‌کند.

رجاء واثق داریم که خون مجاهدان و جان‌برکفان جبهه مقاومت اسلامی زوال بیش از پیش نظام سلطه و استکبار جهانی را به همراه خواهد داشت و براین باوریم که با ظهور دولت جهانی حضرت صاحب الامر(عج) تقاص جنایات خونین و ننگین اصحاب الشیطان و مثلث شوم عبری غربی عربی گرفته خواهد شد ... أَلَیْسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ؟»

انتهای پیام

تعداد بازدید : 266

ثبت نظر

ارسال