Fa En جمعه 27 مهر 1403 ساعت 22 و 55 دقیقه

راهیان نور بستری برای انجام کارهای فرهنگی است

راهیان نور بستری برای انجام کارهای فرهنگی است

مسئول قرارگاه کربلا جبهه انقلاب فرهنگی استان کرمانشاه گفت:یکی از فرصت‌های مطلوب انجام کار فرهنگی و هنری استفاده از ظرفیت بسیار بالای راهیان نور است.

یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 19:38

،‌ سید جعفر امامیان، مسئول قرارگاه کربلای جبهه انقلاب فرهنگی استان کرمانشاه  با بیان اینکه جبهه انقلاب فرهنگی نشأت از فرهنگ آرمانی حضرت امام(ره) برای تشکیل انقلاب است، بیان کرد: جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی سرشار از مجاهدت ایثارگران و خادمین شهدا در راهیان نور است که این حرکت های فرهنگی در سطح کشور را مدیون این عزیزان هستیم.

وی افزود: نمونه این حرکت‌ها اردوهای جهادی، کمک به مناطق سیل زده و مناطق زلزله زده و انجام کارهای جهادی و فرهنگی که از ظرفیت خادمین شهدا نیز بسیار استفاده شد.  یکی از فرصت‌های مطلوب انجام کار فرهنگی و هنری استفاده از ظرفیت بسیار بالای راهیان نور است.

امامیان با اشاره به اینکه در بعضی از زیر ساخت‌های راهیان نور مشکلاتی وجود دارد، بیان کرد: در بخش های فرهنگی مختلفی مشکل وجود دارد که راه حل برطرف شدن این مشکلات حرکت خودجوش و اتش به اختیار جوانان مومن انقلابی است. تشکل‌های مردمی و نهادهای فرهنگی باید به کمک حرکت عظیم و فرهنگی راهیان نور بیایند و از ظرفیت راهیان نور جهت تاثیر گذاری در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنند.

وی افزود: در هیچ مملکتی تشکل‌های فرهنگی و مردمی جدا از دولت نیست و این تعامل متاسفانه بین ارگان های دولتی و تشکل‌های انقلابی و فرهنگی صورت نگرفته است. کمترین کاری که تمام تشکل‌های فرهنگی انقلابی می‌توانند انجام دهند بازدید از خانواده شهدا است که آنها فکر نکنند که فراموش شده‌اند.

انتهیا پیام

تعداد بازدید : 242

ثبت نظر

ارسال