Fa En پنجشنبه 29 شهریور 1403 ساعت 19 و 42 دقیقه

جانشین شهرام‌نیا به‌زودی معرفی می‌شود

جانشین شهرام‌نیا به‌زودی معرفی می‌شود

جانشین امیرمسعود شهرام‌نیا که از مدیرعاملی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران استعفا کرده به‌زودی معرفی می‌شود.

سه شنبه 13 آذر 1397 ساعت 20:12

، امیرمسعود شهرام‌نیا که از سال ۱۳۹۲ این سمت را عهده‌دار بوده و مدتی است فعالیت‌هایش در موسسه با حاشیه‌هایی همراه بود، روز یکشنبه (۱۱ آذرماه) استعفای خود را به محسن جوادی - معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - داده است.

به گفته مراد خزائی - مدیر روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران -، با بررسی استعفای شهرام‌نیا، جانشین او ظرف چند روز آینده معرفی خواهد شد. جایگزین شهرام‌نیا به پیشنهاد معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و با تایید سیدعباس صالحی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - و همچنین انجام بررسی‌های لازم معرفی خواهد شد.

خزائی همچنین با بیان این‌که بحث ادغام موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی با خانه کتاب صحت ندارد و سیاست معاونت فرهنگی ارشاد ادغام این دو نهاد نیست به ایسنا گفت: فعالیت‌های موسسه پابرجاست؛ نمایشگاه‌های استانی با قوت برگزار می‌شود و حضور ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب در کلکته، عمان و پاریس نیز به قوت خود باقی است. همچنین اگر قرار باشد معاونت فرهنگی ارشاد فعالیت‌های بین‌المللی جدیدی را تعریف کند از طریق موسسه خواهد بود.

امیرمسعود شهرام‌نیا فارغ‌التحصیل مقطع دکتری در رشته علوم سیاسی از دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیئت‌علمی دانشگاه اصفهان است. او پیش‌تر معاون فرهنگی انتشارات سروش وابسته به سازمان صداو سیما، مدیرعامل مؤسسه نشر شهر وابسته به شهرداری تهران و معاون اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی بوده است.

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در سال ۱۳۷۱ به عنوان یکی از موسسه‌های زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأسیس شد و برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و حضور ایران در نمایشگاه‌های بین‌المللی را برعهده دارد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 156

ثبت نظر

ارسال