Fa En جمعه 27 مهر 1403 ساعت 21 و 52 دقیقه

اعلام پنج فیلم برتر تماشاگران تا جزییات اختتامیه‌ی جشنواره‌ی فیلم کوتاه

اعلام پنج فیلم برتر تماشاگران تا جزییات اختتامیه‌ی جشنواره‌ی فیلم کوتاه

پنج فیلم برتر از نگاه تماشاگران در روز سوم سی و پنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

سه شنبه 22 آبان 1397 ساعت 18:7

به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، در روز سوم جشنواره‌ (یکشنبه بیستم آبان ماه) فیلم های زیر بدون اولویت و به ترتیب حروف الفبا بیشترین تعداد آراء تماشاگران را اخذ کرده‌اند.

_ تاول به کارگردانی مرتضی شمس
_ تلقین به کارگردانی اشکان خیل نژاد
_ سرلاک به کارگردانی مهرداد حسنی
_ کاور به کارگردانی وحید الوندی فر
_گربه خیس به کارگردانی محمد داودی

انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) مسئولیت انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برعهده داشته و هر روز ۵ فیلمی که بیشترین تعدادآرای تماشاگران را بدست آورده بدون اولویت معرفی خواهد کرد.

در خبری دیگر درباره‌ی اختتامیه‌ی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران آمده است که  این مراسم با اجرای محمد سلوکی به عنوان مجری، برگزار خواهد شد.

همچنین در این اختتامیه ۵ قطعه از ارکستر سمفونیک به رهبری منوچهر صهبایی برای حاضران در این مراسم اجرا خواهد شد.

در ادامه این برنامه و با حضور چهره‌های شاخص و مسئولان بخش‌های مختلف هنری و فرهنگی، نفرات برتر در بخش مسابقه ملی و بین الملل به عنوان اصلی‌ترین بخش رقابتی اعلام خواهند شد.

همچنین برگزیدگان دیگر بخش‌های این جشنواره شامل هنر و تجربه و یونیسف نیز در این جشنواره اعلام و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

بنا به گفته مسئولان یونیسف در این اختتامیه به یکی از آثار که در بخش رقابتی حضور داشته و در ارتباط با حقوق کودکان ساخته شده، جایزه ویژه این سازمان بین‌المللی تعلق خواهد گرفت.

در قسمتی از این اختتامیه نفرات اول بخش‌های جنبی: شامل انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سینما و کتاب معرفی می‌شوند و در ادامه جایزه ویژه خانه کتاب برای آثار اقتباسی به نفر برگزیده اهداء خواهد شد.

همچنین در این اختتامیه داوران، مهمانان بخش بین‌الملل و چهره‌های شاخص عرصه سینما، ادبیات و سایر هنرها حضور خواهند داشت. 

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با اعلام برگزیدگان بخش‌های مختلف، سه شنبه ۲۲ آبان ماه ساعت ۱۸ در برج میلاد به کار خود خاتمه خواهد داد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 164

ثبت نظر

ارسال