Fa En جمعه 27 مهر 1403 ساعت 19 و 54 دقیقه

اعزام بیش از ۶ هزار دانش‌آموز البرزی به اردوی راهیان نور

اعزام بیش از ۶ هزار دانش‌آموز البرزی به اردوی راهیان نور

مدیرکل آموزش و پروش البرز گفت: امسال ۶۱۰۰ دانش‌آموز متوسطه دوره دوم در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی  جنوب کشور اعزام می شوند.

شنبه 11 آبان 1398 ساعت 12:14

سالار قاسمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ۴۰۰۰  نفر از این دانش آموزان دختر و مابقی پسر هستند که در اردوهای پنج روزه به جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعزام این دانش آموزان از نیمه دوم آبان شروع می‌شود، افزود: در کاروان‌های راهیان نور دو مربی و یک سرپرست فرهنگی به عنوان مسئول حضور دارند و مسئولیت دانش آموزان را در طول این اردو به عهده دارند.

قاسمی با اشاره به اهداف برگزاری این اردوها تصریح کرد: آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روحیه خودباوری و جهادی و احساس مسئولیت در مقابل ارزش‎‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی جزیی از اهداف برگزاری این اردوها است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: افزایش روحیه مشارکت پذیری، بصیرت افزایی، افزایش مهارت دفاعی و بینش در زمینه اتفاقات دوران هشت سال دفاع مقدس از دیگر اهداف برگزاری این اردوها است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تامین امنیت دانش آموزان اعزامی به این اردوها اندیشیده گفت: با همکاری  سپاه و آموزش و پرورش برنامه ریزی لازم برای رعایت نکات ایمنی و نظارت لازم برای اعزام کاروان‌های راهیان نورانجام شده است‌.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 201

ثبت نظر

ارسال