Fa En پنجشنبه 29 شهریور 1403 ساعت 20 و 9 دقیقه

اجتماع با شکوه طلاب غیر ایرانی در پاسداشت سردار رشید اسلام

اجتماع با شکوه طلاب غیر ایرانی در پاسداشت سردار رشید اسلام

مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام شهید قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز در مجتمع آموزش عالی فقه(مدرسه حجتیه) قم برگزار شد.

سه شنبه 24 دی 1398 ساعت 20:5


در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی رئیس جامعه المصطفی العالمیه، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم و جمع کثیری از مردم ولایتمدار قم حضور داشتند.

در پی شهادت جانسوز سردار سپهبد سردار سلیمانی امروز 15 دی ماه مراسم با شکوهی با حضور طلاب غیر ایرانی جامعه المصطفی(ص) در مدرسه حجتیه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم همراه با قرائت بیانیه رهبر انقلاب، بیانیه جامعة المصطفی نیز برای محکومیت این اقدام جنایتکارانه آمریکا توسط یکی از رزمندگان مدافع حرم قرائت شد، در بخش هایی از این بیانیه اینچنین آمده است: «دریافت خبر شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد نستوه ابومهدی المهمندس و دیگر شهدا موجب غم و اندوه فراوان گردید.

شهید سردار سلیمانی نمونه عینی و عملی از مکتب اسلام نام و از سیمای نورانی انقلاب اسلامی به زعامت امام راحل و مقام معظم رهبری بود که در راستای آرمان ها و تحقق بخشی عملی به تمدن نوین اسلامی پایبند ماند.

دشمنان امت اسلامی باید بدانند که ملت های منطقه نقش سردار سلیمانی را در دفاع از حریم حضرت زینب(س) و حفظ تمامی ارضی آنان را فراموش نخواهند کرد.

شهادت این عزیز جان تازه به جبهه مقاومت خواهد بخشید و بیش از پیش به اتحاد ملت های اسلامی منجر می شود؛ از خداوند متعال برای سردار محبوب دلهای امت اسلام و همرزمان شهیدش همنشینی با سید و سالار شهیدان مسئلت می داریم.»

همچنین در این مراسم طلاب به ذکر شعارهای ضد استکباری پرداختند.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 344

ثبت نظر

ارسال