Fa En جمعه 27 مهر 1403 ساعت 21 و 53 دقیقه

امین تارخ: هنوز تندیس جشنواره SilkRoad را دریافت نکرده ام

امین تارخ: هنوز تندیس جشنواره SilkRoad را دریافت نکرده ام

امین تارخ که برای بازی در فیلم «بن بست وثوق» موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد هفتمین دوره جشنواره SilkRoad ایرلند شده، هنوز جایزه خود را از این فستیوال دریافت نکرده است.

سه شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 21:53

امین تارخ در گفت وگو با بانی فیلم، درباره انتخاب خود به عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره SilkRoad ایرلند برای بازی در فیلم «بن بست وثوق» بیان کرد: به دلیل مشغله کاری موفق نشدم در این جشنواره حضور داشته باشم. با این حال و پس از گذشت یک هفته هنوز تندیس و دیپلم افتخار این جشنواره به دستم نرسیده است. گویا قرار است از طرف بنیاد سینمایی فارابی رایزنی هایی با جشنواره SilkRoad انجام شود و این تندیس از طریق رایزن فرهنگی به ایران ارسال شود.

وی افزود: امیدوارم درخشش «بن بست وثوق» باز هم ادامه داشته باشد و این فیلم بتواند در جشنواره های جهانی و معتبر دیگری نیز به نمایش درآید.

تارخ در پایان گفت: این روزها درگیر کارگاه بازیگری ام هستم و خوشحالم که این آموزشگاه همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد. یک پیشنهاد بازی نیز از سوی یک سریال شبکه نمایش خانگی دارم که ظرف چند روز آینده در صورت توافق نهایی حضورم در آن قطعی خواهد شد.

«بن بست وثوق» به نویسندگی و کارگردانی حمید کاویانی هنوز در سینماهای داخل کشور به نمایش درنیامده است.

یوسف مرادیان، مسعود سخایی، پانته آ سیروس، هامون قراب، مرجان مقدس زاده، سیروس میمنت، ماشااله مرادی زاده، پروین ملکی، محمود نوری، محمدرضا خلج زاده، نامی تارخ، رژین نجف زاده، تژاو یونس پور دیگر بازیگران فیلم سینمایی «بن بست وثوق» هستند. مهرداد فرید تهیه کنندگی این فیلم را برعهده داشته است.

تعداد بازدید : 163

ثبت نظر

ارسال