مهدی رحمانی کارگردان سینما، در گفتوگو با خبرنگار
حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص المانهایی که برای جذب مخاطب در فیلم «کارت پرواز» استفاده شده، گفت: قبل از ساخت فیلم نباید به ایجاد المانهایی مانند بازیگر و لوکیشن و ... برای جذب مخاطب فکر کرد؛ چون ذات خود فیلم و سینما این را نمیگوید و به شخصه نیز از اینگونه رویکرد فراریام. مثل این است که شما محصول خوب و باکیفیتی ندارید و بخواهید با ظاهرسازی آن را جلوه دهید. در نتیجه فقط روی محتوا تمرکز کردم تا بتوانم مخاطبی که دو ساعت از وقت خود و هزینهای را صرف دیدن «کارت پرواز» میکند، راضی از سالن بیرون برود.
ثبت نظر