Fa En جمعه 2 آذر 1403 ساعت 7 و 5 دقیقه

رتبه سوم بانک کارآفرین در پاسخگویی به شهروندان

رتبه سوم بانک کارآفرین در پاسخگویی به شهروندان

طبق گزارش کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، بانک کارآفرین با پاسخگویی به ۱۰۰ درصد درخواست‌های مطرح شده از طریق سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات با میانگین زمان پاسخگویی چهار روزه، در میان بانک‌های دولتی و خصوصی، در رتبه سوم قرار گرفت.

شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 14:35

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارگ خبر به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات بر اساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شده که بر اساس این قانون، شهروندان می توانند از هر موسسه عمومی و خصوصی ارائه دهنده خدمات عمومی درخواست اطلاعات نموده و پاسخ را دریافت کنند.

رکن اجرایی این قانون، کمیسیون مربوطه است که در آن رئیس کمیسیون، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

بر اساس آخرین گزارشی که کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در مورد درخواست شهروندان از بانک های دولتی و خصوصی منتشر کرده است، بانک های ایران زمین، رفاه کارگران و کارآفرین با ۱۰۰ درصد پاسخگویی به درخواست شهروندان و میانگین زمان پاسخگویی به ترتیب، یک، سه و چهار روز در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

تعداد بازدید : 236

ثبت نظر

ارسال