مدیر عامل انجمن سواد رسانهای ایران با اعلام اینکه والدین، مدارس، رسانهها و مدیران چهار مخاطب اولویتدار سواد رسانهای در سال ۹۸ خواهند بود، اظهار کرد: برای نیل به اهداف تعیین شده برای سال آینده طی احکامی، دبیران کارگروههای تخصصی این انجمن به مدت یکسال منصوب شدند.
به نقل از روابط عمومی انجمن سواد رسانهای ایران، محمد صادق افراسیابی در احکام دبیران کارگروههای تخصصی انجمن سواد رسانهای ایران بر ضرورت آموزش سواد رسانهای به چهار مخاطب دارای اولویت برای این انجمن در سال ۱۳۹۸ تاکید کرد.
در متن انتصاب احکام دبیران کارگروههای تخصصی انجمن سواد رسانهای ایران آمده است:
«نظر به پایان دوره مدیریت دبیران کارگروههای تخصصی انجمن سواد رسانهای ایران و با توجه به ضرورت اجرای «برنامه جامع تولید، توزیع و مدیریت محتوای سواد رسانهای مصوب کارگروه ماده ۱۴ آئین نامه شماره ۱۷۲۴۱۲/ ه هیأت وزیران» با تکیه بر ظرفیتهای مردمی در سایه تلاش خودجوش و برخواسته از متن جامعه برای افزایش همدلی میان دولت و ملت در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، با هدف ارتقای دانش و مهارتهای پنج گانه سواد رسانهای در میان عموم مردم و خصوصاً چهار مخاطب دارای اولویت برای انجمن سواد رسانهای ایران شامل پدران و مادران، معلمان مدارس، مدیران فرهنگی و رسانهای کشور و اصحاب رسانههای جمعی به مدت یکسال به عنوان دبیران کارگروههای تخصصی انجمن منصوب میشوید.»
بنابر این گزارش، دبیران کارگروههای تخصصی انجمن سواد رسانهای ایران، به شرح زیر تعیین و منصوب شدند:
امیر یوسفی: دبیر کارگروه «سواد بصری، هنر و رسانههای صوتی و تصویری»
مرتضی چشمه نور: دبیر کارگروه «مهارتهای سواد رسانهای در شهرهای هوشمند»
محسن امین: دبیر کارگروه «فرهنگ و تعلیم و تربیت»
بهزاد شهبازی: دبیر کارگروه «سواد رسانهای و سیاست داخلی و خارجی»
مرتضی کارآموزان: دبیر کارگروه «فضای مجازی، رسانهها و سرگرمیهای دیجیتال»
معصومه نصیری: دبیر کارگروه «خانواده، مشاوره و سلامت فردی و اجتماعی»
سیده سارا میرقاسمی: دبیر کارگروه «پایش، مدیریت دانش و آینده پژوهی رسانه ها»
ناهید مونسان: دبیر کارگروه «سواد رسانهای، اقتصاد و برندسازی»
همچنین معصومه نصیری برای یک سال دیگر به عنوان قائم مقام انجمن سواد رسانهای ایران ابقاء شد.
انتهای پیام
ثبت نظر