به گزارش خبرنگار
حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه کتاب های بسیاری وارد بازار نشر می شوند که هر کدام شناسنامه خاص خود را دارد. ناشران بزرگ و کوچک روزانه آثاری را به بازار عرضه می کنند که بیشترین مخاطب را داشته باشد و یا بتوانند با آن فروش خوبی ایجاد کنند. در میان ناشران هستند کسانی که علاقه ای به تولید محتوای مناسب و با کیفیت ندارند و آثاری را بسته به فروش خوب به بازار عرضه می کنند اما ناشرانی هم هستند که در حال تولید کتاب و محتوا هستند ولی اهمیت چندانی به کار آن ها داده نمی شود زیرا آن دسته از ناشران که با کتاب سازی، بازار نشر را در دست دارند عرصه را برای این ناشران تنگ کرده اند.
ثبت نظر