Fa En جمعه 27 مهر 1403 ساعت 21 و 55 دقیقه

میزبانی از ۱۰۰ هزار زائر راهیان نور در اردوگاه شهید رستگار

میزبانی از ۱۰۰ هزار زائر راهیان نور در اردوگاه شهید رستگار

مسئول اردویی و راهیان نور سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران از اعزام ۴۸ هزار زائر تا پایان فروردین ماه به سرزمین نور خبر داد.

یکشنبه 21 شهریور 1398 ساعت 19:38

،‌ سرهنگ محسن زرگر با اعلام این خبر توضیح داد:در بازه زمانی نوروز ۱۸ هزار نفر نفر به یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق عملیاتی خوزستان اعزام کردیم که هم خدمات اسکان و هم تغذیه زائران را بر عده داشتیم.

وی با اشاره به تغییر نام اردوگاه شهید کلهر به شهید رستگار، افزود: دو هزار و ۹۰۰ دانشجو از تهران و ۸۰۰۰ نفر از سایر استان‌ها و قریب ۱۳ هزار دانش آموز از تهران و به همین تعداد از سایر استان‌ها را در اردوگاه شهید رستگار خوزستان میزبانی کردیم.


سرهنگ زرگر خاطرنشان کرد: افتتاحیه اعزام کاروان‌های راهیان نور استان تهران از ۱۲ اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز عملیات سیدالشهدا(ع) لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) در منطقه فکه با حضور رزمندگان و پیشکسوتان این لشکر برگزار شد. همچنین صعود زائران به ارتفاعات بازی دراز از دیگر برنامه های کاروان راهیان نور خوزستان بوده است.


وی اعلام کرد: تا پایان سال ۵۰ هزار زائر در قالب اعزام‌های متمرکز و به همین تعداد هم در قالب کاروان‌های غیر متمرکز در اردوگاه شهید رستگار اندیمشک میزبانی خواهند شد.

انتهای پیام

تعداد بازدید : 269

ثبت نظر

ارسال