معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از اعلام شیوه تبلیغات در داخل بخشهای نمایشگاه خبر داد.
به نقل از ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، مهدی اسماعیلی با اشاره به برگزاری جلسه «کارگروه بازرگانی و تبلیغات سی و دومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران» گفت: روز دوشنبه (۲۷ اسفندماه) این جلسه برگزار شد و در آن درباره شیوه انجام تبلیغات در داخل مصلای امام خمینی(ره) به عنوان محل برگزاری سی و دومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران بحث و تبادل نظر شد.
معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران ادامه داد: بر اساس مصوبه این کارگروه تمامی انجمنهای فرهنگی، شرکتهای تعاونی(مرتبط با کتاب)، همچنین کانونهای فرهنگی و تبلیغاتی و شرکتهایی که اجازه کار تبلیغاتی دارند، میتوانند پیشنهادهای خود را در خصوص تبلیغات بخشهای عمومی، آموزشی، دانشگاهی، کودک و نوجوان، بینالملل (عربی و لاتین) و الکترونیک تا تاریخ ۹۸/۱/۲۲ به دبیرخانه کمیسیون معاملات سی ودومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران واقع در تهران، خیابان انقلاب بین فلسطین و صبا پلاک ۱۰۸۰ موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران ارسال کنند.
او تصریح کرد: البته به تقاضاهایی که پس از این تاریخ ارسال شود، رسیدگی نخواهد شد.
«کارگروه بازرگانی و تبلیغات سی و دومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران» با حضور نمایندگانی از صنف نشر، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران برگزار میشود.
بر اساس این گزارش، در جلسه «کارگروه بازرگانی و تبلیغات سی و دومین نمایشگاه بینالمللی» مهدی اسماعیلیراد، هومان حسنپور، مهدی حافظی، مهدی سهلآبادی، رضا بصیرت و حسین صفری حضور داشتند.
سی و دومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از تاریخ ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ در مصلای امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
ثبت نظر