Fa En شنبه 3 آذر 1403 ساعت 10 و 57 دقیقه

تصویب خرید بیش از ٢٠ میلیارد ریال کتاب

تصویب خرید بیش از ٢٠ میلیارد ریال کتاب

خرید ٦٠٢ عنوان کتاب به ارزش ٢٠ میلیارد و ٥٤٥ میلیون و ٦٥٠ هزار ریال در جلسه ٦٠٩ هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

سه شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 1:19

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ خرید ٦٠٢ عنوان کتاب به ارزش ٢٠ میلیارد و ٥٤٥ میلیون و ٦٥٠ هزار ریال در جلسه ٦٠٩ هیات انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جلسه٦٠٩ هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید ٦٠٢ عنوان کتاب در ٦٦ هزار و ٩٢٠نسخه به مبلغ کل ٢٠ میلیارد و ٥٤٥ میلیون و ٦٥٠ هزار ریال تصویب شد.

عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب به  نشانی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book    بارگذاری شده است. 

مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:

الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی‌شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر ١٠، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن: ٥١-٤٤٥٤٥١٤٩ ، مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق ٣٢٥)، مدارک زیر را به مسئول ذی‌ربط تحویل دهند: 

١. رسید انبار ٢ برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)

٢. کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحوبل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد)

٣. فاکتور فروش (اصل و تصویر):

الف)باید در سربرگ انتشارات و به صورت رسمی باشد (داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است)

ب) فاکتورها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند.

ج) در قسمت خریدار ، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر شود.

د) از اعلام شماره حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب شود.

ه) مهر و امضاء فقط با خودکار یا قلم جوهر آبی مورد قبول است.

٤. پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات 

ب) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.

ج) مهلت مراجعه به انبار و تحویل کتاب و مدارک تا ٣ ماه بعد از اعلام در سایت است.

از این رو با توجه به اقتضائات اداری ـ مالی معاونت، مراجعات بعدازمهلت مقرر مورد رسیدگی قرارنمی‌گیرد.

د) جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن‌های زیر تماس حاصل شود:

١. دفتر تحویل کتاب و برگزاری جلسات   ٣٨٥١٣٠٤٩   

٢. دفتر تنظیم حواله خرید کتاب    ٣٨٥١٢٨٥٠

٣. دفتر امور مالی    ٣٨٥١٢٩٩٤    

٤.۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۳۰

 

 

 

تعداد بازدید : 229

ثبت نظر

ارسال